Halfjaarrapportage 2021
|
Blz. 1
|
Programma’s
|
Blz. 2
|
Inleiding en leeswijzer
|
Blz. 3
|
Inleiding
|
Blz. 4
|
Ter inleiding op de halfjaarrapportage 2021
|
Blz. 5
|
Leeswijzer
|
Blz. 6
|
De inhoud van de tegels
|
Blz. 7
|
Bestuurlijke samenvatting
|
Blz. 8
|
Beleid
|
Blz. 9
|
Beleid
|
Blz. 10
|
Financiën
|
Blz. 11
|
Financiën op hoofdlijnen
|
Blz. 12
|
Vrije begrotingsruimte
|
Blz. 13
|
Verloop algemene reserve
|
Blz. 14
|
Programma 1 | Economie, onderwijs en cultuur
|
Blz. 15
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 16
|
Goed onderwijs
|
Blz. 17
|
Inhoudelijke kwaliteitsslag VVE
|
Blz. 18
|
Toegankelijk en bereikbaar onderwijs
|
Blz. 19
|
Integraal Huisvestingsplan (IHP)
|
Blz. 20
|
Dutch TechZone: de industriële hotspot van Nederland
|
Blz. 21
|
Clustervorming en ondernemerschap
|
Blz. 22
|
Naamsbekendheid en Regiobranding
|
Blz. 23
|
Onderwijs en arbeidsmarkt
|
Blz. 24
|
Versterken economische structuur
|
Blz. 25
|
Ondernemersdienstverlening
|
Blz. 26
|
Toekomst bedrijventerreinen
|
Blz. 27
|
Verbinding arbeidsmarkt-onderwijs
|
Blz. 28
|
Versterken ondernemersklimaat
|
Blz. 29
|
Het natuurschoon en de cultuurhistorische waarden benutten voor de recreatieve en toeristische sector
|
Blz. 30
|
Verbeteren toeristische fiets- en wandelinfrastructuur (beleving en voorzieningen)
|
Blz. 31
|
Vitaliseren vakantieparken
|
Blz. 32
|
Vrijetijdsnota 2022-2026
|
Blz. 33
|
Een bloeiend cultureel leven
|
Blz. 34
|
Culturele gemeente 2021-2022
|
Blz. 35
|
Nieuwe kaders kunst en cultuur
|
Blz. 36
|
Beleidsindicatoren
|
Blz. 37
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 38
|
Voortgang nieuw beleid
|
Blz. 39
|
Nieuw beleid programma 1
|
Blz. 40
|
Financiën
|
Blz. 41
|
Financiële afwijkingen
|
Blz. 42
|
Risico's
|
Blz. 43
|
Risico
|
Blz. 44
|
Programma 2 | Werk, jeugd en zorg
|
Blz. 45
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 46
|
Aanpakken laaggeletterdheid
|
Blz. 47
|
Taalontwikkeling en vergroting woordenschat
|
Blz. 48
|
Vergroten bereik doelgroep NT1
|
Blz. 49
|
Actief deelnemen aan de samenleving
|
Blz. 50
|
Simpel Switchen
|
Blz. 51
|
Vrijwillige maatschappelijke inzet
|
Blz. 52
|
Actieve deelname vergunninghouders
|
Blz. 53
|
Nieuwe inburgeringswet
|
Blz. 54
|
Volwaardig meedoen in de maatschappij
|
Blz. 55
|
Doorbreken generatie-armoede
|
Blz. 56
|
Pilot begeleiding gezinnen
|
Blz. 57
|
Programma Kansrijk opgroeien
|
Blz. 58
|
Kinderen en jongeren groeien gelukkig, gezond en veilig op
|
Blz. 59
|
Kansrijke start/ goede start
|
Blz. 60
|
Uitvoeringskader jeugd(hulp) beleid
|
Blz. 61
|
Van leerplicht naar leerrecht
|
Blz. 62
|
Onze ondersteuning is passend en toegankelijk
|
Blz. 63
|
Inkoop
|
Blz. 64
|
Kwetsbare inwoners
|
Blz. 65
|
Mantelzorg
|
Blz. 66
|
Sociaal team
|
Blz. 67
|
Stimuleren verenigingsleven
|
Blz. 68
|
Accommodatiebeleid
|
Blz. 69
|
Kwaliteitsimpuls Sport
|
Blz. 70
|
Vitale inwoners
|
Blz. 71
|
Positieve gezondheid
|
Blz. 72
|
Voorkomen van financiële problemen
|
Blz. 73
|
Gemeentelijk adviesrecht bij schuldenbewind
|
Blz. 74
|
Kindpakket
|
Blz. 75
|
Ondersteuning van minima
|
Blz. 76
|
Waarborgfonds
|
Blz. 77
|
Wet vereenvoudiging beslagvrije voet
|
Blz. 78
|
Beleidsindicatoren progr.2
|
Blz. 79
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 80
|
Voortgang nieuw beleid
|
Blz. 81
|
Nieuw beleid programma 2
|
Blz. 82
|
Financiën
|
Blz. 83
|
De financiële afwijkingen zijn als volgt:
|
Blz. 84
|
Risico's
|
Blz. 85
|
De volgende risico's zijn aan de orde
|
Blz. 86
|
Overige ontwikkelingen
|
Blz. 87
|
Zwembaden
|
Blz. 88
|
Programma 3 | Ruimte en leefomgeving
|
Blz. 89
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 90
|
Een aantrekkelijke binnenstad
|
Blz. 91
|
Bentheimerpoort
|
Blz. 92
|
Markt, haven, citadelpunt en Weeshuisweide
|
Blz. 93
|
Stationsgebied
|
Blz. 94
|
Voormalig Bogas gebied
|
Blz. 95
|
Een goed woon- en leefklimaat in onze gemeente
|
Blz. 96
|
Deprogrammeren woningbouwcapaciteit
|
Blz. 97
|
Herstructureringsfonds
|
Blz. 98
|
Prestatieafspraken woningcorporaties
|
Blz. 99
|
Regiodeal
|
Blz. 100
|
Goede bereikbaarheid voor leefbaarheid en toerisme
|
Blz. 101
|
Fietsnota
|
Blz. 102
|
Mobiliteitsplan
|
Blz. 103
|
Zuidelijke ontsluitingsweg
|
Blz. 104
|
Zuidelijke rondweg
|
Blz. 105
|
Goede digitale bereikbaarheid
|
Blz. 106
|
Aanleg glasvezelnetwerk
|
Blz. 107
|
Omgevingswet: meer eigen ruimte creëren voor initiatieven en lokaal maatwerk
|
Blz. 108
|
Inrichting werkprocessen vergunningverlening mbv digitaal stelsel omgevingswet
|
Blz. 109
|
Omgevingsvisie
|
Blz. 110
|
Pilot omgevingsplan binnenstad Coevorden
|
Blz. 111
|
Beleidsindicatoren progr.3
|
Blz. 112
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 113
|
Voortgang nieuw beleid
|
Blz. 114
|
Nieuw beleid programma 3
|
Blz. 115
|
Financiën
|
Blz. 116
|
De financiële afwijkingen zijn als volgt:
|
Blz. 117
|
Risico's
|
Blz. 118
|
Risico's programma 3
|
Blz. 119
|
Overige ontwikkelingen
|
Blz. 120
|
Wonen
|
Blz. 121
|
Programma 4 | Openbare ruimte
|
Blz. 122
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 123
|
Duurzaam afvalbeheer
|
Blz. 124
|
Realisatie VANG-doelstellingen
|
Blz. 125
|
Een prettig woonklimaat
|
Blz. 126
|
Begraafplaatsenbeleid
|
Blz. 127
|
Bestrijding eikenprocessierups
|
Blz. 128
|
Biodiversiteit
|
Blz. 129
|
Klimaatadaptatie
|
Blz. 130
|
Een veilige woonomgeving
|
Blz. 131
|
Aanpak ondermijning
|
Blz. 132
|
Integraal Veiligheidsbeleid
|
Blz. 133
|
Energieneutraal in 2040
|
Blz. 134
|
Duurzaamheidsvisie
|
Blz. 135
|
Pilot energieneutrale wijk/dorp
|
Blz. 136
|
Regionale Energie Strategie
|
Blz. 137
|
Warmtevisie
|
Blz. 138
|
Beleidsindicatoren progr. 4
|
Blz. 139
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 140
|
Voortgang nieuw beleid
|
Blz. 141
|
Nieuw beleid programma 4
|
Blz. 142
|
Financiën
|
Blz. 143
|
Financiële afwijkingen
|
Blz. 144
|
Programma 5 | Bestuur en Organisatie
|
Blz. 145
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 146
|
Echt goed worden in Verbindend Besturen
|
Blz. 147
|
Coevorden Verbindt: onze Visie
|
Blz. 148
|
Democratie in actie
|
Blz. 149
|
Gebiedskompas
|
Blz. 150
|
Samenwerken wijken en dorpen
|
Blz. 151
|
Stimuleringsfonds
|
Blz. 152
|
Inspraak jongeren
|
Blz. 153
|
Betrekken Jongerenraad
|
Blz. 154
|
Passende dienstverlening
|
Blz. 155
|
Interne dienstverlening
|
Blz. 156
|
Verbetering online dienstverlening
|
Blz. 157
|
Beleidsindicatoren progr. 5
|
Blz. 158
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 159
|
Financiën
|
Blz. 160
|
Financiële afwijkingen
|
Blz. 161
|
Overige ontwikkelingen
|
Blz. 162
|
Burgerzaken
|
Blz. 163
|
Programma 6 | Financiering en dekkingsmiddelen
|
Blz. 164
|
Wat willen wij bereiken?
|
Blz. 165
|
Financieel gezond blijven
|
Blz. 166
|
Monitoring financiële kengetallen
|
Blz. 167
|
Beleidsindicatoren progr. 6.
|
Blz. 168
|
Indicatoren 'Waar staat je gemeente'
|
Blz. 169
|
Financiën
|
Blz. 170
|
De financiële afwijkingen zijn als volgt:
|
Blz. 171
|
Risico's
|
Blz. 172
|
Toeristenbelasting
|
Blz. 173
|
Bijlagen
|
Blz. 174
|
Meicirculaire gemeentefonds
|
Blz. 175
|
Financieel effect van de meicirculaire
|
Blz. 176
|
Toelichting op de meicirculaire 2021
|
Blz. 177
|
Coronacompensatie
|
Blz. 178
|
Recapitulatie
|
Blz. 179
|
Overzicht van baten en lasten
|
Blz. 180
|
Verloop algemene reserve
|
Blz. 181
|
Overzicht
|
Blz. 182
|
Investeringskredieten
|
Blz. 183
|
Nieuwe investeringskredieten 2021
|
Blz. 184
|
Lopende investeringen
|
Blz. 185
|
Activiteiten
|
|
Zoeken
|
|
Bijlagen
|
|
Contact
|
|
PrivacyStatement
|
|
Sitemap
|
|